4 błędy w projektowaniu stron internetowych, których każdy powinien unikać.

W cyfrowym świecie nie jest tajemnicą, że strony internetowe służą jako kręgosłup każdego biznesu. Jest to jeszcze bardziej prawdziwe teraz, gdy pandemia COVID-19 popchnęła większość firm do transakcji online.

Podczas gdy dobrze zaprojektowana strona internetowa może pomóc w przyciągnięciu większej liczby klientów do Twojej firmy, popełnienie kilku błędów w projektowaniu stron internetowych może również zaszkodzić i sprawić, że wszyscy potencjalni klienci odbiją się od konkurencji. Oto 4 przestarzałe pomysły w projektowaniu stron internetowych których warto unikać, według grupy ekspertów od projektowania stron internetowych.

Nieprzyjazny dla urządzeń mobilnych.

Być może najbardziej oczywistym i często największym błędem, jaki możesz popełnić, jest zaprojektowanie strony internetowej, która nie jest zoptymalizowana pod kątem użytkowników mobilnych. Jak duży błąd? To prawie tak, jakbyś nigdy nie stworzył strony internetowej. Jeśli obrazy w Twojej witrynie nie są skalowane do ekranów urządzeń mobilnych lub opcje menu są zbyt małe, by je dotknąć, pożegnaj się z odwiedzającymi Twoją witrynę.

Obecnie na całym świecie są miliony użytkowników telefonów komórkowych, co stanowi dużą część wszystkich potencjalnych użytkowników, których możesz mieć. Optymalizacja witryny pod kątem urządzeń mobilnych zapewnia użytkownikom znacznie lepsze wrażenia mobilne, a także pomaga w SEO. Od 2018 r. Google ocenia witryny przyjazne dla urządzeń mobilnych bardziej korzystnie niż te, które nie są.

Wolne ładowanie stron.

Jeśli jedna strona w Twojej witrynie ładuje się dłużej niż cztery sekundy, jest to już uważane za zbyt wolne. Pomyśl o tym jak o trzaśnięciu drzwiami przed twarzą klienta. Im wolniejsza jest witryna, tym większe prawdopodobieństwo, że użytkownik odbije się i odwiedzi inną witrynę. Zanim jeszcze zapytasz, szybkość strony faktycznie ma znaczenie w SEO i wpływa na twoje rankingi.

To samo dotyczy mobilnych stron internetowych. Witryny mobilne ładują się inaczej niż ich odpowiedniki internetowe, więc należy to również wziąć pod uwagę. Przy tak wielu narzędziach do sprawdzania szybkości witryny, które sprawdzają szybkość ładowania witryny, nie ma wymówki, aby mieć wolno ładującą się witrynę.

Za dużo się dzieje.

Jeśli odwiedzający kliknie w Twoją witrynę i zostanie przytłoczony wszystkimi linkami, grafiką, tekstem i reklamami unoszącymi się w Twojej witrynie, to prawie gwarantuje, że kliknie przycisk Wstecz i będzie kontynuować wyszukiwanie w Google. Unikaj wpychania zbyt dużej ilości informacji i obrazów w swojej witrynie, ponieważ dezorientuje to odwiedzających co do tego, co powinni zrobić, gdy wylądują na Twojej stronie.

Według ekspertów od projektowania stron internetowych z Calgary należy unikać pracochłonnych projektów, takich jak plaga. Zachowaj prostotę, ale wystarczająco dużą, aby odwiedzający zrozumieli, o co chodzi w Twojej witrynie, w ciągu pierwszych kilku sekund od jej obejrzenia.

Za mało się dzieje.

Choć może to zabrzmieć sprzecznie, strona internetowa, która jest zbyt prosta i prosta, również odstrasza ludzi. Posiadanie minimalistycznego projektu jest obecnie ogromnym trendem i faktycznie działa dobrze, jeśli zostanie wykonane poprawnie. Jeśli jednak sprawisz, że Twoja witryna stanie się zbyt zagadkowa lub po prostu brakuje jej przydatnych informacji, czas wrócić do tabeli rysunkowej. Musisz znaleźć odpowiednią równowagę między treścią, grafiką i rozsądną nawigacją, aby odwiedzający zostali i przeglądali Twoją witrynę.

Wniosek.

To tylko niektóre z najcenniejszych wskazówek, jeśli chodzi o tworzenie witryny, która zwiększa konwersje i generuje duży ruch. Unikaj tych pułapek, o których mowa powyżej, a będziesz gotowy. Wszyscy wiemy, że projektowanie stron internetowych może być trudne do opanowania, dlatego zawsze najlepiej zatrudnić profesjonalistę, który zrobi to za Ciebie.

 

Author: teraonline.info.pl