Najpopularniejsze rodzaje reklamy zewnętrznej w Polsce

Bardzo często reklama zewnętrzna to pierwszy krok firmy lub sklepu, który zaczyna swoją działalność. Jest to coś naturalnego, ponieważ dzięki takiej reklamie mamy możliwość szybkiego zapoznania swojej nowej działalności z przyszłymi klientami. Do najczęstszych form reklamy zewnętrznej zaliczamy: kasetony reklamowe, litery świetlne, pylony reklamowe, plakaty i billboardy, różnego rodzaju oznakowania budynków oklejanie samochodów i maszyn. Na początku skupmy się na trzech najpopularniejszych.

Kasetony reklamowe

Jest to jeden z najpopularniejszych form reklamy zewnętrznej który wpływa na jego istotę wizualną jak i świetlną. Najczęściej wykonywane są one z dibondu. Kasetony są zarówno jednostronne, dwustronne oraz 3D czyli trzystronne podświetlane diodami LED. Jedna z najważniejszych zalet jest fakt ich podświetlenia i przyciągnięcia uwagi zarówno nocą. Kasetony są wówczas bardzo czytelne i mogą oddziaływać na potencjalnego klienta jeszcze dłużej niż zwykła forma bez podświetlenia. Jest to forma często stosowa na wejściem do budynku, sklepu, biura, galerii handlowych i innych obiektów biznesowych. Ponadto cechują się bardzo duża trwałością i stosunkowo nie duże koszty wykonania w porównaniu do efektów jakie za sobą niosą.

Litery 3D

Inną formą reklam zewnętrznych są litery 3D, czyli litery podświetlane 3D diodami LED przedstawiającą zazwyczaj nazwę firmy. Cechuje ich fakt, że bardzo rzucają się w oczy oraz wpływa na relacja z klientem jeszcze bardziej niż kasetony reklamowe. Są one również bardzo dobrze widoczne w nocy i cechują się duża trwałością. Coraz częściej litery 3D są wybierane zamiast kasetonów jako forma reklamy zewnętrznej. Zyskują na popularności ze względu na swoje wizualne przyciąganie klientów.

Gdzie wybrać najlepszych z reklam zewnętrznych

Najlepsze firmy to te które wykonują kompleksowo reklamy zewnętrzne sami, czyli są producentami reklam zewnętrznych. Na to którą firmę wybierzemy będzie składać się wiele czynników. Ważne, żeby nie sugerować się ceną, a materiałem jaki został użyty do realizacji naszego przedsięwzięcia. Czasami mniejsze firmy wykorzystują materiały gorszej jakości, a co za tym idzie w przestrzeni kilku lat bedziemy zmuszeni do wymiany reklam na nowe. Dlatego warto dopytać się o materiały do użycia reklam zewnętrznych. Jeśli firma będzie migać sie z taką informacją będzie to dla nas sygnał, żeby uważać na takie firmy. Reklama zewnętrzna jaką są kasetony, litery 3D, oklejanie samochodów i znakowanie budynków to wizytówka naszej firmy na którą zwracają uwagę nasi przyszli klienci.

 

Author: teraonline.info.pl