Centrale telefoniczne

Czy warto inwestować w centralę telefoniczną?

Centrala telefoniczna to bardzo proste urządzenie, które pozwala na przekazanie rozmowy do osoby w pobliskim pomieszczeniu, na wybranie tonowo numeru wewnętrznego. Producenci wprowadzają regularnie nowoczesne udoskonalenia, które podnoszą poziom obsługi klienta na wyższy poziom...

Wybieramy centralę telefoniczną

Dzisiejsze centrale telefoniczne to nie tradycyjny sprzęt analogowy kojarzący się ze starymi filmami. Obecnie coraz częściej stosuje się rozwiązania cyfrowe, które zdecydowanie ułatwiają proces instalacji i samo użytkowanie centrali.  W sytuacji, gdy nasza firma się rozrasta i...

Tradycyjna a wirtualna centrala telefoniczna

Współcześnie coraz większa liczba polskich przedsiębiorstw dogania zachodnie trendy i wdraża w swoich placówkach nowoczesne rozwiązania centrali telefonicznej. Zamiast tradycyjnych, analogowych urządzeń wprowadza się centrale wirtualne. Oto krótkie podsumowanie korzyści zastosowania...

Zalety wirtualnej centrali telefonicznej

Na sprawnie działającą centralę telefoniczną składają się takie czynniki jak wygodne opcje przekierowywania i kolejkowania połączeń, atrakcyjne menu głosowe, grupowanie numerów oraz integracja sieci telefonicznych. Jest to zatem narzędzie konieczne, jeśli chcesz, aby twoja firma...

Współczesne centrale telefoniczne

Centrala telefoniczna to nazwa na zespół urządzeń przeznaczony do łączenia abonentów sieci telekomunikacyjnej na czas wymiany informacji. Składa się ona zazwyczaj z urządzeń komutacyjnych, które są odpowiedzialne za zestawianie połączeń...

Wybieramy odpowiednią centralę telefoniczną

W dzisiejszym świecie większość z nas zgodnie przyzna, że wirtualne technologie zdecydowanie ułatwiają nam życie i odciążają z wykonywanie wielu uciążliwych obowiązków. Nowoczesne technologie i innowacyjne rozwiązania śmiało wkraczają w każdy możliwy obszar naszej codzienności...

Właściwości centrali telefonicznej

W czasie dynamicznego postępu technologicznego, nawet małe przedsiębiorstwa decydują się na inwestycję w zmodernizowaną infrastrukturę teleinformatyczną. Oczywiście najczęściej pracownicy prowadzą rozmowy drogą mailową, jednak nie zawsze jest to wygodne, szczególnie wówczas, gdy...