Tradycyjna a wirtualna centrala telefoniczna

Współcześnie coraz większa liczba polskich przedsiębiorstw dogania zachodnie trendy i wdraża w swoich placówkach nowoczesne rozwiązania centrali telefonicznej. Zamiast tradycyjnych, analogowych urządzeń wprowadza się centrale wirtualne. Oto krótkie podsumowanie korzyści zastosowania tego urządzenia.

W dzisiejszym świecie biznesu trzeba trzymać rękę na pulsie jeśli chodzi o nowinki technologiczne, mogące znacznie usprawnić prace firmy. Przedsiębiorcom ciążą wysokie koszty utrzymania tradycyjnych centrali, dlatego stale dążą do jak najszybszego zniwelowania niepotrzebnych kosztów. Obecnie najtańszą opcją jest zastosowanie wirtualnych centrali, które poza niskimi kosztami utrzymania oferują również większą funkcjonalność i komfort użytkowania.

Taniej i prościej
Centrala telefoniczna w wersji wirtualnej jest świetną szansą na zminimalizowanie nadmiernych wydatków. Dotychczasowe centrale analogowe wiązały się z wysokimi kosztami zakupu samego sprzętu, leasingowania, utrzymania oraz serwisu. Centrala w chmurze wypada tu zdecydowanie lepiej, ponieważ w ogóle nie generuje wyżej wymienionych kosztów. Jeśli więc myślisz pragmatycznie i pragniesz efektywności ekonomicznej i komunikacyjnej pozbądź się starego sprzętu i spraw sobie VPBX. Dodatkowy m atutem jest to, że nie trzeba korzystać z usług specjalistów, obsługujących fizyczne centrale, ponieważ wirtualne urządzenia są bardzo proste w obsłudze. Centrala ta, wyposażona w łatwy w zarzadzaniu panel zarządzania, jest przystępna dla każdego pracownika. Nie musisz obawiać się więc tego, że twoja załoga nie przyswoi sobie mechanizmu funkcjonowania nowej centrali. Wszystkie działy będą mogły sprawniej komunikować się i szybciej załatwiać pilne sprawy.

Ekologiczne rozwiązanie
Warto dodać, że wykorzystanie centrali wirtualnej pozwala na zaoszczędzenie energii elektrycznej. Wiąże się to z faktem, że rozwiązanie to nie wymaga posiadania fizycznej centrali w biurze. Tym sposobem cała centrala zostaje przeniesiona do „chmury”, przez co na przedsiębiorstwo nie jest nakłada obowiązek utylizacji sprzętu elektronicznego. Dodatkową zaletą jest również bardzo krótki czas wdrożenia systemu oraz zastosowanie najnowocześniejszych urządzeń, jakie dostawca dołącza najczęściej do sprzedawanej usługi. Z reguły są one już skonfigurowane, a więc od razu są gotowe do użytkowania.

Szukasz centrali telefonicznej dla swoje firmy? Sprawdź!

Znajdź centralę telefoniczną dla swojej firmy!

Kategorie: Centrale telefoniczne,